Дистанційне навчання

 Методичні рекомендації для

організації роботи шкільних бібліотекарів під час дистанційного навчання

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 р. “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” з 12.03.2020 р. до 24.04.2020 р. бібліотеки освітніх закладів працюють дистанційно.

Бібліотекарі у своїй роботі керуються законодавчо-нормативними документами: Законом України "Про бібліотеку та бібліотечну справу", Законом України "Про освіту", «Положенням про шкільну бібліотеку».

Бібліотека школи – це книгозбірня для допитливих малюків та юних інтелектуалів, творчий простір для спілкування і поповнення інформаційного багажу, методичний центр для народження та акумуляції педагогічних інновацій, авторських програм, можливість знайомства з новими періодичними виданнями, бібліотечно-інформаційний центр, місце, де чекають нових зустрічей з шанувальниками книги.

Стрижневий напрям роботи шкільних бібліотек під час дистанційного навчання

– інформаційно-методична допомога, оперативне забезпечення вчителів та учнів необхідною інформацією. В цей період бібліотекарі можуть надавати послуги користувачам, розміщуючи новини на своєму сайті, сторінці, блозі або пропонувати посилання на різноманітні електронні платформи, ресурси, сайти тощо.

Основні напрямки роботи шкільних бібліотек під час дистанційного навчання:

1. Донесення до учнів та вчителів інформації про офіційні документи щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час дистанційного навчання

2. Підбір матеріалів на тему «Як захистити себе від корона вірусу», «Як розрізняти правду та фейки про корона вірус».

3. Поповнення або створення сайту бібліотеки, сторінки «Бібліотека» на сайті навчального закладу та розміщення на них інформації.

4. Поповнення або створення особистого блогу та розміщення на ньому інформації.

5. Створення презентацій, бук трейлерів на актуальні теми.

6. Організація віртуальних виставок літератури.

http://ippo.edu.te.ua/virtualni-vistavki/

7. Створення арт буків, леп буків про книгу та читання.

8. Упорядкування рекомендаційних бібліографічних списків літератури та газетно-журнальних статей за календарем знаменних та пам’ятних дат на 2020 рік.

9. Створення рекомендаційних бібліографічних списків для дітей, вчителів та батьків «Що читати під час карантину», «Як з користю провести вільний час».

10. Підбір онлайн матеріалів для вчителів щодо дистанційного навчання здобувачів освіти.

11. Підбір сайтів з віртуальними бібліотеками сучасних українських письменників для здобувачів освіти.

12. Створення списку електронних віртуальних бібліотек. http://ippo.edu.te.ua/golovna-3/

13. Використання для роботи матеріалів та електронних ресурсів науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО: (систематична картотека газетно-журнальних статей; репозитарій)

http://ippo.edu.te.ua/golovna-3/

http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/

https://cutt.ly/Rt0CXJ7

14. Розробка рекомендацій для вчителів та здобувачів освіти по здійсненню віртуальних екскурсій :

«Подорож сучасними бібліотеками світу»:

https://cutt.ly/Et0C1f5

https://cutt.ly/lt0C9qo

«Музеї світу»: https://cutt.ly/4t0C8m4

Онлайн вистави українських театрів https://cutt.ly/zt0C7X5

Онлайн концерти українських та зарубіжних виконавців сучасної і класичної музики.

https://cutt.ly/7t0VqXo

https://cutt.ly/ct0Vrku

Кіно для карантину: підбірка сучасних українських фільмів для домашнього перегляду https://cutt.ly/dt0Viuj

15. Самоосвітня робота в мережі Інтернет:

а) проходження онлайн тестів з метою підвищення кваліфікації;

б) участь у вебінарах, онлайн тренінгах;

в) ознайомлення з новими технологіями роботи бібліотеки;

г) засвоєння технологій веб.2

Укладач Інна Сіньковська

Немає коментарів:

Дописати коментар